miercuri, 16 iunie 2010


Buna ! Cristina ma numesc Si ca Programator lucrez,

Programez, analizez, codurile sursa compilez.

Aseara cineva m-a sunat, cica Windowsul I s-a stricat.

Ma grabesc sa ma imbrac, iau cu mine un service pack,

Ma rujez, ma aranjez, mouse-ul il depanez,

Ah ca poate ma curentez!

Plec grabita la benzinarie sa bag combustibil in cutie,

Vad benzina 95, 98, si dupa aia stop.

“Ce doriti ?” omul ma intreaba

XP sau Vista nu aveti? Ca sunt in graba.

Din pacate asa benzina nu avea

Si m-am lasat la mana mea.

Merg mai departe, accelerez,

Vad un politist cu un trapez.

Atentie drum periculos nervos imi spune

Hai lasa warningurile, zi-mi erorile ca nu am chef de glume.

Merg inainte, fara stres, Pana vad lumea cealalta din mers.

Un inger vine la mine zambitor si-mi zice

Si zice stai linistit ca te-am prins din zbor.

Imi spune fara dichis Ca Dumnezeu l-a trimis.

Serverul din cer s-a stricat si trebuie reparat.

Si ca sa nu te dau pe spate sa stii ca am pus la toate compurile Windows 7.

Ma duc sa ma apuc de treaba asa ca am pus la status la mess...ca o perioada am sa lipsesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu